Prasa2013-02-13
5

Wprowadzenie do Polski „Harper’s Bazaar” kosztowało 10 mln złotych

KOMENTARZE (5)

WASZE KOMENTARZE

Daj Boże sukces ale.... cos tu nie gra. Kampania 4 mln ok pewnie na caly rok . Na co jednak pójdzie 6 mln? na jakie wprowadzenie ? Cena egz. na poziomie mentalnym - zabójcza. Okres zwrotu pewnie jakies 6-7 lat ( na takim rynku) Po co Juerg, po co?

yogi2013-02-13 07:56
00

A dla kogo ten wywiad? A to bez kozery powiem piętnaście milionów.
Nie czarujmy się: mimo wielu dobrych chęci z gówna bata nie ukręci

Eleven2013-02-13 08:50
00

Fatalny moment na wprowadzenie tytułu z tego segmentu. Bogate czytelniczki i tak kupuja wersje anglojęzyczne a te aspirujące tną wydatki na zakup prasy.
Za 8-10 miesięcy tytułu nie będzie.

Maria Awaria2013-02-13 11:58
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas