Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Wraz z rosnącymi cenami spada przywiązanie do marek
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (2)
WASZE KOMENTARZE
Czyli budżety reklamowe zostaną zweryfikowane. Skoro marka nie jest wartością samą w sobie, po co reklamować? Konsument bardziej będzie kierował się ceną. Przynajmniej przy niektórych produktach. Smutne.
Ja dawno temu zrezygnowałem z "ulubionego" firmowego produktu bo ... wage zmniejszyli.