Badania2015-05-07
3

Wspólne badanie mediów od Gemiusa, Nielsena i Millward Brown pokaże łączny zasięg i czas korzystania

KOMENTARZE (3)

WASZE KOMENTARZE

Ciekawe ile osób będą badali bo na 1000 osobach to można wiarygodnie ustalić czy wolą na śniadanie bułki czy chleb, a nie słuchalność czy oglądalność.

pavv2015-05-07 07:44
00

A ja poprosze adresiki tych wszystkich badan zebym mogl dopisac do pliku host w kazdym komputerku, telefoniku, tableciku i telewizorku ktory uzywam :)

Zen2015-05-07 09:03
00

przy tym poziomie wielkości prób to równie dobrze można rzucać kostką

lol2015-05-08 10:11
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas