Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Wspólne badanie mediów od Gemiusa, Nielsena i Millward Brown pokaże łączny zasięg i czas korzystania
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
Ciekawe ile osób będą badali bo na 1000 osobach to można wiarygodnie ustalić czy wolą na śniadanie bułki czy chleb, a nie słuchalność czy oglądalność.
A ja poprosze adresiki tych wszystkich badan zebym mogl dopisac do pliku host w kazdym komputerku, telefoniku, tableciku i telewizorku ktory uzywam :)
przy tym poziomie wielkości prób to równie dobrze można rzucać kostką