Prasa2015-02-06
3

Wszystkie gazety regionalne i lokalne traciły w 2014 roku. „Dziennik Zachodni” liderem

KOMENTARZE (3)

WASZE KOMENTARZE

Mieć cztery tysiące sprzedaży (PMW) w kilkumilionowej metropolii (Wawa i przyległości), to trzeba być prawdziwym Einsteinem mediów. Łał!!! Szkolne gazetki z byle jakiego liceum mają więcej nakładu. I jeszcze co niektóre potrafią na siebie zarobić. Jak oni to robią, prawda? Nic, tylko jakiś diabeł im pomaga.

Hypothalamus2015-02-06 13:40
00

i to przy nakładzie stanowiącym trzykrotnosc tej sprzedaży. "Niemcy zbudzcie sie" :)

Żal2015-02-06 15:08
00

Zabawne jest to, że Warszawa jako centrala rządzi oddziałami. Czyli uczy ich jak ze sprzedaży 45 tyś zrobić 4 tyś. czy to nie cudowne i przy tym jeszcze Ci co sprzedają 45 tyś zarabiają marne grosze, a Warszawka opływa w rewelacyjne pensje - to tylko w Polskapresse :-)
Ale w tej firmie i tak najważniejszy jest PR własnej osoby, na tym można bazować i pracować tam 20 lat!!! ciągle awansując, nie widząc zmian w otoczeniu i uważając , że tylko JA mam rację.

łał2015-02-06 15:38
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas