Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Wszystkie gazety regionalne i lokalne traciły w 2014 roku. „Dziennik Zachodni” liderem
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
Mieć cztery tysiące sprzedaży (PMW) w kilkumilionowej metropolii (Wawa i przyległości), to trzeba być prawdziwym Einsteinem mediów. Łał!!! Szkolne gazetki z byle jakiego liceum mają więcej nakładu. I jeszcze co niektóre potrafią na siebie zarobić. Jak oni to robią, prawda? Nic, tylko jakiś diabeł im pomaga.
i to przy nakładzie stanowiącym trzykrotnosc tej sprzedaży. "Niemcy zbudzcie sie" :)
Zabawne jest to, że Warszawa jako centrala rządzi oddziałami. Czyli uczy ich jak ze sprzedaży 45 tyś zrobić 4 tyś. czy to nie cudowne i przy tym jeszcze Ci co sprzedają 45 tyś zarabiają marne grosze, a Warszawka opływa w rewelacyjne pensje - to tylko w Polskapresse :-)
Ale w tej firmie i tak najważniejszy jest PR własnej osoby, na tym można bazować i pracować tam 20 lat!!! ciągle awansując, nie widząc zmian w otoczeniu i uważając , że tylko JA mam rację.