Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Wszystkie pisma młodzieżowe ze spadkiem sprzedaży. „Bravo” liderem
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
jakim trzeba być debilem żeby czytać bravo ???
Czyżby polska młodzież zmądrzała i nie chce wydawać kasi na taki szjas?
Odezwali sie czytajacy na kielku Financial Timesa. :)
No i nie wiem czy nie chca wydawac Kasi :P
Ogolnie mlodziez coraz mniej i coraz mniej chetnie czyta. I nie mowcie, ze "czytaja w necie", bo przelecenie wzrokiem po paru newsach - i to zwykle bez zrozumienia - to naprawde nie jest czytanie. Dzieciaki przestaja ROZUMIEC czytany tekst. I to jest problem.