Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
„Wybierz prawdziwy rock” w kampanii Antyradia
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
Zupełnie nie rozumiem strategii Antyradia związanej z całkowitym brakiem promocji stacji w Bielsku-Białej. Mają tam nadajnik, a to nie jest pipidówa. Dlaczego w ogóle nie przyznają się do tego miasta? To zagadka, której nie potrafię rozgryźć.
Nagrody wypasione - łącznie nagrody kosztowały wiele razy mniej niż reklama, a stworzenie regulaminu to powierzyli chyba jakiemuś studentowi (i to niekoniecznie prawa).
ale regulamin to zwalili - antyradio nie ma, według krs-u, osobowości prawnej.