Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
5,8 proc. więcej na reklamy w polskim internecie. Mocno w górę wideo, social media i ogłoszenia - w dół mailing i display
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (2)
WASZE KOMENTARZE
Wydatki większe, a skuteczność coraz mniejsza. Ot paradoks!
Najlepiej żeby w ogóle nie było mailingu i tych displayowych reklam, to jest jakby zacząć używać w 2018 Noki 3310... Przestarzałe , niemodne, niepotrzebne , tylko mocne bo ciągle stoi.. Wystarczy spojrzeć w magazyn social media manager, czy pierwszy lepszy blog marketingowy żeby zobaczyć jak poprawiają sie viewability "nowszych" sposobów reklamy...