Internet2018-01-12
2

5,8 proc. więcej na reklamy w polskim internecie. Mocno w górę wideo, social media i ogłoszenia - w dół mailing i display

KOMENTARZE (2)

WASZE KOMENTARZE

Wydatki większe, a skuteczność coraz mniejsza. Ot paradoks!

pavv2018-01-12 08:43
00

Najlepiej żeby w ogóle nie było mailingu i tych displayowych reklam, to jest jakby zacząć używać w 2018 Noki 3310... Przestarzałe , niemodne, niepotrzebne , tylko mocne bo ciągle stoi.. Wystarczy spojrzeć w magazyn social media manager, czy pierwszy lepszy blog marketingowy żeby zobaczyć jak poprawiają sie viewability "nowszych" sposobów reklamy...

KAsia2018-01-14 10:15
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas