Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Wydawnictwo Kukbuk zwiększyło wpływy o 3,1 proc. i wynik netto o 110 tys. zł
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
Pismo stricte jako coffee book do kawiarni, jedzenie jako lifestyle i wyrażanie siebie - taka dekadencja przejedzonych kotów. Jako fanaberia bogatego sponsora 2-3 lata mogą pociągnąć, ale ile można ładować w coś bez przyszłości?
O co chodzi z tym fanzinem? Czy bez reklam w "zaprzyjaźnionym" Cinema City on jeszcze ma jakąś rację bytu?
Na szczęście w dziale reklamy nie ma już żmij...więc na pewno swobodniej się oddycha. Poza tym dużo tam ludzi z pasją, więc trzymam za nich kciuki.