Biznes2017-03-16
9

Multimedia Polska traci klientów. Zysk netto niższy o 89 proc.

KOMENTARZE (9)

WASZE KOMENTARZE

Multimedia to jedyna kablówka/platforma na rynku, która nie ma na swojej stronie jasnego cennika pakietów. Nie można też pójść do punktu obsługi i wziąć sobie aktualnej ulotki z promocjami i cenami. Wszystko odbywa się przez konsultantów....Jako konsument nie mogę się doczekać ich przejęcia.

Oglądacz2017-03-17 08:12
00

W moim mieście od wczoraj trwa nachodzenie pracowników na prywatne mieszkania wciskając ten bubel na pewno nie podpisze z nimi umowy prędzej z UPC

hfc user2017-03-17 08:23
00

Multimedia traci klientów bo słabo rozwija swoje usługi na przykład mało rozwija ofertę kanałów cyfrowych. Jestem zaniepokojony co będzie z klientami którzy teraz są w Multimedia polska? Czy ałtomatycznie będziemy klientami UPC ? Podobno UPC ma przejąć też cięć Vectra.

Niedowirek292017-03-17 20:37
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas