Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Wyniki słuchalności rozgłośni radiowych w miastach Polski (dane luty-lipiec 2015)
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
BRAWO TRÓJKA
A gdzie radio Maryja?
Może ktoś mi wyjaśnić skąd przewaga RMF FMu i dlaczego w paru regionach tak duża ? I niby dlaczego ZETka jest słaba teraz, a RMF FM dobre ?
Jak czytam coś tylko o RMF FM to tam też ludzie mówią, że to nie jest ten stary dobry RMF FM. Tylko w porównaniach obu mniej narzekają na tą stację.
W informacjach o ZETce ludzie narzekają, ale nie widzę wielu konkretów konkurentów, są takie dwa jak coś o porankach i drugi i płatnych smsach, ale takie same akcje są u konkurencji. Brak informacje czego czy oczekiwali.
Poranki - dobrze, że są jakieś w ogóle, bo potem jest pustka, a raczej sama muzyka. Wg mnie nawet w stacjach komercyjnych brakuje czegoś innego niż zwykłe odpalenie playlisty. Wywiady, audycje, reportaże, programy publicystyczne, humorystyczne itd. są potrzebne w całej ramówce.
W dobie komputerów, ale już szczególnie internetu, YouTube, a teraz jeszcze Spotify tj. streamingu muzyki same puszczenie listy utworów może być zgubne. Dobre audycje, ciekawi prowadzący, poruszane tematy mogą być jedynymi rzeczami, które odróżniają Radio od playlisty. Pop, pop taneczny, dance, hip hop pop - przecież to co grają w RMF FMie czy innym radiu można mieć bez "Radia".
Gdyby np. w pracy, aucie, urzędach był internet na zasadzie nie siedzenia na Faceboku, tylko odpaleniu jednej z 20 czy 50 innych stacji internetowych (bo wiadomo, że nie wszędzie złapie się nawet te główne stacje - zasięg) czy playlist z YouTube lub Spotify to słuchalność ogólna radia znacznie by spadła. Młode pokolenia coraz rzadziej słuchają radia i właśnie takie duże stacje bez wartości dodanej mogą stracić, tak jak w TV małe stacje podzielone na swoją specjalność odebrały dużym trochę widzów. W przyszłości może spaść ogólne zapotrzebowanie na samo Radio i tracić mogę duże stacje - stąd zresztą większość działa na zasadzie grupy i ma po kilka stacji.