Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
2,6 tys. wzmianek w mediach o Ben&Jerry's po przywróceniu Tęczy, zapewniły marce promocję za 1,9 mln zł
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
Kto poważny używa jeszcze takiego wskaźnika jak ekwiwalent reklamowy? Policzcie jeszcze ile to będzie po rabatach
Czyli wiemy już, że skomercjalizowanie tęczy opłacało się korporacji. Biznes się kręci.
bardzo fajnie