PR2018-07-12
3

2,6 tys. wzmianek w mediach o Ben&Jerry's po przywróceniu Tęczy, zapewniły marce promocję za 1,9 mln zł

KOMENTARZE (3)

WASZE KOMENTARZE

Kto poważny używa jeszcze takiego wskaźnika jak ekwiwalent reklamowy? Policzcie jeszcze ile to będzie po rabatach

Srsly?2018-07-12 08:13
00

Czyli wiemy już, że skomercjalizowanie tęczy opłacało się korporacji. Biznes się kręci.

społecznik2018-07-12 14:14
00

bardzo fajnie

t2018-07-12 21:10
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas