Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Yes w kampanii afirmuje kobiecość przez potrzeby kobiet, a nie przez pryzmat męskich oczekiwań
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (31)
WASZE KOMENTARZE
zabrakło Lempartowej z burgerem i naszyjnikiem. To tez kobieta z krwi i kosci.
Dużo chętnych studentek jest na tyha.pl
Kampania zbuowana jest na taniej sensacji. Jeśli Yes jest dla KAŻDEJ kobiety to niech pokażą też typową kobietę. Kobietę harującą w Lidlu lub Biedrze za 3 tys. Albo harującą w magazynie Amazona. Matkę lecącą po pracy odebrać dzieci z przedszkola faszerującą dzieci rano ibupromem, bo szef ją zwolni jak tylko weźmie kolejny dzień wolnego. Studentkę co wyjeżdża do Czech bo w Polsce nie może legalnie dokonać aborcji. To jest prawdziwy świat kobiet. Ten z reklamy Yes jest tak samo wymuskany jak ten z reklamy Apartu. Tak samo nierealny i nieosiągalny.