Reklama2021-11-05
31

Yes w kampanii afirmuje kobiecość przez potrzeby kobiet, a nie przez pryzmat męskich oczekiwań

KOMENTARZE (31)

WASZE KOMENTARZE

zabrakło Lempartowej z burgerem i naszyjnikiem. To tez kobieta z krwi i kosci.

gh2021-11-05 06:05
00

Dużo chętnych studentek jest na tyha.pl

Arizona2021-11-05 06:06
00

Kampania zbuowana jest na taniej sensacji. Jeśli Yes jest dla KAŻDEJ kobiety to niech pokażą też typową kobietę. Kobietę harującą w Lidlu lub Biedrze za 3 tys. Albo harującą w magazynie Amazona. Matkę lecącą po pracy odebrać dzieci z przedszkola faszerującą dzieci rano ibupromem, bo szef ją zwolni jak tylko weźmie kolejny dzień wolnego. Studentkę co wyjeżdża do Czech bo w Polsce nie może legalnie dokonać aborcji. To jest prawdziwy świat kobiet. Ten z reklamy Yes jest tak samo wymuskany jak ten z reklamy Apartu. Tak samo nierealny i nieosiągalny.

Obłuda2021-11-05 07:32
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas