Reklama2022-11-21
9

YES sprzedaje przypinki z hasłem "Daję w szyję". Część internautów krytykuje markę

KOMENTARZE (9)

WASZE KOMENTARZE

Pierdololo. Gówno wiedzą, co Kaczafi powiedział (swoją drogą, to mógł sobie darować - od lat manipulują jego wypowiedziami - patrz Wirtualni łgarze) a decyzja bardzo dobra. Yes wykorzystuje nakręcanie emocji przez pitolonych manipulantów i kretynów do zwiększenia przychodów. A że najbardziej rozhisteryzowane były dobrze sytuowane Julki w średnim wieku - ich grupa docelowa - to ...

Adwersarz2022-11-21 06:53
00

Pierdololo. Gówno wiedzą, co Kaczafi powiedział (swoją drogą, to mógł sobie darować - od lat manipulują jego wypowiedziami - patrz Wirtualni łgarze) a decyzja bardzo dobra. Yes wykorzystuje nakręcanie emocji przez pitolonych manipulantów i kretynów do zwiększenia przychodów. A że najbardziej rozhisteryzowane były dobrze sytuowane Julki w średnim wieku - ich grupa docelowa - to ...


i rozpite przy okazji to się korzysta z okazji hahahah

a2022-11-21 08:21
00

No cóż... "swiadoma marka" gra wokeism is obrywa od swoich xD Rewolucja zjada własne dzieci. Jestem byłym klientem marki Yes.

Mike D2022-11-21 09:56
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas