Reklama2011-03-25
3

„Z miłości do świeżości” w kampanii supermarketów Piotr i Paweł

KOMENTARZE (3)

WASZE KOMENTARZE

Piotr i Paweł sprzedaje najobrzydliwszą cebulę i ziemniaki jakie można dostać w sklepach w ogóle (w galerii malta w Poznaniu np.). Adekwatna kampania reklamowa ;-]

asdf2011-04-04 19:03
00

jaka świeżość? warzywa i owoce w piotrze i pawle są tak obrzydliwe że fuuuuu! kupil pan kiedys tam dobre ziemniaki? co nie są czarne w środku? albo cebule, co nie była zgniła i śmierdząca w srodku! wstydziliby sie takie hasło reklamowe ludziom wciskac! dawno juz mineły dni swietnej obsługi i jakosci produktow w pip ;/

stały klient z koniecznosci2011-04-04 19:04
00

zgadzam się - ziemniaki od wielu lat to jakas odmiana pastewna, na pewno nie jadalna...
A truskawki, też już tradycyjnie, choć wyglądają świeżo, to "pachną" obornikiem, albo innym naturalnym nawozem...brrr
Najlepiej przechowywać na balkonie, żeby nie nasmrodzić sobie w kuchni.
(PiP Promienista Poznań)

giovanna2014-06-25 22:57
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas