Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
„Z miłości do świeżości” w kampanii supermarketów Piotr i Paweł
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
Piotr i Paweł sprzedaje najobrzydliwszą cebulę i ziemniaki jakie można dostać w sklepach w ogóle (w galerii malta w Poznaniu np.). Adekwatna kampania reklamowa ;-]
jaka świeżość? warzywa i owoce w piotrze i pawle są tak obrzydliwe że fuuuuu! kupil pan kiedys tam dobre ziemniaki? co nie są czarne w środku? albo cebule, co nie była zgniła i śmierdząca w srodku! wstydziliby sie takie hasło reklamowe ludziom wciskac! dawno juz mineły dni swietnej obsługi i jakosci produktow w pip ;/
zgadzam się - ziemniaki od wielu lat to jakas odmiana pastewna, na pewno nie jadalna...
A truskawki, też już tradycyjnie, choć wyglądają świeżo, to "pachną" obornikiem, albo innym naturalnym nawozem...brrr
Najlepiej przechowywać na balkonie, żeby nie nasmrodzić sobie w kuchni.
(PiP Promienista Poznań)