Kultura2021-03-23
2

Zalando w nowej kampanii stawia na inkluzywność, różnorodność i wzmacnianie pozycji kobiet

KOMENTARZE (2)

WASZE KOMENTARZE

Najprymitywniejszą reklama, nieświadomi uczniowie turpizmu Grochowiaka. A ni to dobre, ani piękne i ani prawdziwe

Zdziwiony2021-04-05 07:59
00

Te słowa tracą znaczenie, Nazywanie kobiet które i tak zawsze dominowały i w reklamach i w zakupach ubrań jako "inkluzywność, różnorodność i wzmacnianie pozycji kobiet" to jest cynizm. Na dłuższą metę ośmiesza się temat.

London2022-02-18 03:34
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas