Prasa2010-11-03
3

„Zawsze Wprost” - nowa ofensywa reklamowa tygodnika Tomasza Lisa

KOMENTARZE (3)

WASZE KOMENTARZE

Kupuję "Wprost"od czasu, gdy naczelnym jest Tomasz Lis, bo jest to ciekawy tygodnik z dobrym dziennikarstwem. Z wyjątkiem Wojciecha Cieśli.

Gembal2010-11-03 08:03
00

Peowski syf, LIs tylko kasę ładuje a nakład dziś to ułamek tego co jeszcze 2-3 lata temu.

kol2010-11-03 22:50
00

Co tydzien ten sam tekst. Co tydzien ta sama pustka. Wtorny tygodnik powinienzmienic nazwe na POD-POLITYKA

bulba2010-11-04 11:45
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas