Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
„Zawsze Wprost” - nowa ofensywa reklamowa tygodnika Tomasza Lisa
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
Kupuję "Wprost"od czasu, gdy naczelnym jest Tomasz Lis, bo jest to ciekawy tygodnik z dobrym dziennikarstwem. Z wyjątkiem Wojciecha Cieśli.
Peowski syf, LIs tylko kasę ładuje a nakład dziś to ułamek tego co jeszcze 2-3 lata temu.
Co tydzien ten sam tekst. Co tydzien ta sama pustka. Wtorny tygodnik powinienzmienic nazwe na POD-POLITYKA