Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Zbyt częste wykorzystywanie gwiazd w reklamach zmniejsza ich skuteczność
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (1)
WASZE KOMENTARZE
jak widze lewandowskiego w co drugiej reklamie to tez mnie skreca, co to za obyczaje!! gdzie wiarygodnosc? zgadzam sie z pania ekspertka co do kotarskiego bo wystarczy ze czlowiek w reklamie robi to co w zyciu (typu wiedza itd) a co ma małysz do parówek?