Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
ZenithOptimedia Group: Cross Media PR zamiast Bellini Capital
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
Zmiany, zmiany, a drużyna Kubusia już w pełnej defensywie!
W końcu, ile można patrzeć na tego gugusia. Nic nie robił, a od Kubusia dostawał $$$$$.
polecam uważną lekturę strony: Bellini Capital i wybrane cytaty:
http://www.bellini-capital.pl/our_bisness.html
1) "Powerful media coverage builds credibility (...)" - kowrydż w mediach mają teraz zacny, ze szczególnym naciskiem na kredibility
2) "Bellini Capital is closely cooperating with ZenithOptimedia Group Polska, with Client portfolio ranging from medium sized Polish enterprises to internationally recognized corporations such as Toyota, L’Oreal." Ciekawe czy Toyota i l"Oreal widzą, że Bellini w ten sposób się do nich "przytula", niby pisząc o Zenith. Z braku laku inne nazwy firm nie padają, także chłopaki ssali z Zenitha równo. Poza tym informacja o obecnych zmianach, oczywiście nie jest jeszcze na stronie uwzględniona.