Reklama2019-06-17
1

Zmalała liczba zgłoszeń do Cannes Lions, nie pomogły nowe kategorie i powrót Publicis Groupe

KOMENTARZE (1)

WASZE KOMENTARZE

Ale - sorry - ktoś się dziwi? Targowisko korporacyjnych “twórców reklamy” pojawiającycj się w Cannes co roku na bite 6-7 dni od deski do deski po to tylko, zeby znalezc sie na “wlasciwej” imprezie i ucałować pierścień globalnego CEO? Ileż karier powstało w naszym kraju na tych kaneńskich wyjazdach “to touch the stone”. :) I- furda, że hotel śmierdzący jak wszystko w Cannes - bo Majestic zabukowany od grudnia przez szastające kasą sieciówki… Reprezentattywność konkursu? Hahahah - wolne żarty. Zgłoszenie kosztuje, wraz z materiałami, kilkadziesiąt tysięcy zł. Akredytacja w Cannes plus tydzień lansu - kolejne piętnaście. Naturalnie sieć - czytaj np. Unilever - zapłacą.
Kochani wielbiciele Cannes. Rozejrzyjcie się wokół siebie. Jesteście dinozaurami.
A tak przy okazji - tęcza faworytem. Any questions? :))))

Irek D.2019-06-17 06:43
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas