Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Zmalała liczba zgłoszeń do Cannes Lions, nie pomogły nowe kategorie i powrót Publicis Groupe
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (1)
WASZE KOMENTARZE
Ale - sorry - ktoś się dziwi? Targowisko korporacyjnych “twórców reklamy” pojawiającycj się w Cannes co roku na bite 6-7 dni od deski do deski po to tylko, zeby znalezc sie na “wlasciwej” imprezie i ucałować pierścień globalnego CEO? Ileż karier powstało w naszym kraju na tych kaneńskich wyjazdach “to touch the stone”. :) I- furda, że hotel śmierdzący jak wszystko w Cannes - bo Majestic zabukowany od grudnia przez szastające kasą sieciówki… Reprezentattywność konkursu? Hahahah - wolne żarty. Zgłoszenie kosztuje, wraz z materiałami, kilkadziesiąt tysięcy zł. Akredytacja w Cannes plus tydzień lansu - kolejne piętnaście. Naturalnie sieć - czytaj np. Unilever - zapłacą.
Kochani wielbiciele Cannes. Rozejrzyjcie się wokół siebie. Jesteście dinozaurami.
A tak przy okazji - tęcza faworytem. Any questions? :))))