Internet2018-01-17
7

Zmiany na Facebooku to trudniejsza walka o News feed, najwięcej stracą marki które nie płacą

KOMENTARZE (7)

WASZE KOMENTARZE

W końcu merytoryczne podsumowanie - dzięki!

aga2018-01-17 07:52
00

Oczywiście zgodnie z naczelną misją Facebooka "Making the world more open and connected”....

Leo, why? For money!2018-01-17 11:22
00

To nie prawda, że fb wie co ja chcę oglądać. Właśnie dlatego prawie wcale nie przeglądam walla. Używam tylko messengera. Na wallu nie wyświetla mi się nic interesującego, same jakieś zagubione pieski, pomusz mi bo mam chorom curke i to wszystko udostępniane przez znajomych z podstawówki, a nie przez fanpage, które mam polubione, zależy mi na tych treściach i prawie wcale ich nie widzę.

Marcela2018-01-17 11:59
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas