Reklama2011-05-09
3

„Zrób to dla pieniędzy” - Maciej Maleńczuk w kampanii Meritum Banku

KOMENTARZE (3)

WASZE KOMENTARZE

Tja i z pewnością wygra najbardziej kreatywna osoba...już wiemy kto. To mBank ma loterię i każdy ma równe szanse, a ten meritum, żenada nie konkurs.

;(2011-05-09 03:00
00

A mnie się koncept podoba - jest mocno antycelebrycki :-)

kalipso2011-05-13 10:19
00

To chyba jedyny "Bank" którego nie stać na raklamę w TV.
Reklama na YouTubie i Facebooku nie brzmi zbyt poważnie :)

olo2011-05-13 19:15
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas