Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
„Zrób to dla pieniędzy” - Maciej Maleńczuk w kampanii Meritum Banku
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
Tja i z pewnością wygra najbardziej kreatywna osoba...już wiemy kto. To mBank ma loterię i każdy ma równe szanse, a ten meritum, żenada nie konkurs.
A mnie się koncept podoba - jest mocno antycelebrycki :-)
To chyba jedyny "Bank" którego nie stać na raklamę w TV.
Reklama na YouTubie i Facebooku nie brzmi zbyt poważnie :)