Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.
Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.
Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.
Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Reakcja LPP po zarzutach ws Rosji: wizerunkowa "wtopa" roku
Wiosenne ramówki dużych telewizji ostrożne
Wpływy reklamowe „DGP” zmalały o połowę. Mniej zarobiły też „Super Express” i „Gazeta Polska Codziennie”
Paweł Adamczyk: to będzie rok Pepsi
TVN Media podało zasady sprzedaży reklam na 2024 rok
"Tańsza niż nasza droga konkurencja" nowym hasłem reklamowym Biedronki
Patologie w przetargach? Adrian Kawecki: kiedyś trzeba powiedzieć dość
Ile trzeba zapłacić za reklamę w TVN24?
Bojkot Oleju Kujawskiego. "Konsumenci mogą być zmęczeni angażowaniem ich w kolejne formy protestu"
Znów drożeją reklamy w TV Republika. O ponad 70 proc.