Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.
Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.
Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.
Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Polityk nie może być prezenterem newsów i publicystyki jednocześnie. Stacja upomniana
Prudential rozstrzygnął przetarg na agencję kreatywną
Nationale-Nederlanden nowym klientem K+PR
Iga Świątek reklamuje elektryczne Porsche
Wakacje.pl wykorzystuje sztuczną inteligencję we własnych działaniach EB
Daniel Przygoda na czele działu kreacji w Fabryce Marketingu
Kuriozalne pytanie dziennikarza „Faktu” do Roberta Lewandowskiego. „Jesteś żugajką”?
Luiza Jurgiel-Żyła szefową działu PR w agencji N42
Lidl porównuje ceny zakupów z Biedronki z sąsiednich dzielnic miasta. Kolejna odsłona batalii cenowej z Biedronką
Kinesso agencją digitalową Vectry