Reakcja LPP po zarzutach ws Rosji: wizerunkowa "wtopa" roku
"Urbański nie żyje, a Mentzen zatrzymany". Plaga oszustw w mediach społecznościowych
Agnieszka Gozdyra „wali bombę prosto w oczy”
Dyrektywa DSM „szansą na wyrównanie zachwianej równowagi rynkowej”
Wojciech Mann o Lady Pank i Kayah w TVP. "To było osiem lat dziury. Nagle wypełnimy ją tymi, którzy już byli?"
Wiosenne ramówki dużych telewizji ostrożne
Korekta trzyma się w papierze, w internecie gorzej
Eksperci chwalą zmiany w Kanale Sportowym. "Cenna refleksja"
Naczelny Kyiv Post: mieszkańcy Kijowa nie chcą ustępstw wobec Rosji i pokoju na jej warunkach
Bojkot Oleju Kujawskiego. "Konsumenci mogą być zmęczeni angażowaniem ich w kolejne formy protestu"
Krzysztof Stanowski krytycznie o badaniach oglądalności tv. „Obraża inteligencję reklamodawców”
Marcin Gudowicz na czele biura reklamy TVP. Trudny powrót po latach
Biedronka i Lidl coraz ostrzej walczą w reklamach. „Gier o tron” będzie więcej
Rząd Donalda Tuska dalej bez rzecznika. „Nietypowe, zastanawiające”
„Polskiego BBC nie ma i nie będzie”. Ekspertów pytamy: jak naprawić radio
Jak narodził się fenomen serialu „Detektyw” Nica Pizzolatto?
Program "19.30" zbiera skrajne opinie. "Da się oglądać bez śmiechu, ale zdarzają się manipulacje"
Najważniejsze kampanie 2023 roku: "Barbie" i akcje profrekwencyjne
"Zmora" polityków w serwisie X. Kto odpowiada za Community Notes?
Wydawcy i brokerzy o rynku reklamowym: co wydarzyło się w 2023 r., jaki będzie 2024?