Media publikują coraz więcej sondaży wyborczych. "Polaryzacja sprawia, że dobrze się klikają"
Jedno badanie mediów akceptowane przez wszystkich? Pery: Nie wiem czy rynek tego chce
Facebook i Netflix najmocniej kojarzone ze wsparciem LGBT+
TVP zakończyła współpracę z firmą Sadren ws. audytu badania oglądalności Nielsena
Niedoszacowany wynik Andrzeja Dudy w sondażach przedwyborczych. „Często odmowa odpowiedzi, wyborcy są podejrzliwi” (opinie)
Amazon znów najcenniejszą marką świata. Mocno w górę Netflix i Instagram, w dół Facebook. W rankingu po raz pierwszy znalazł się TikTok (TOP 100)
Napięte relacje między rynkiem a KRRiT ws. nowego badania mediów. Propozycja nowego modelu współpracy
Firmy badawcze ze spadkiem obrotów z powodu epidemii. Mniej nowych zleceń, bez ankiet twarzą w twarz
Rynek mediów i reklamy porozumiał się w sprawie nowego badania mediów
Amazon najcenniejszą marką na świecie, próg 200 miliardów dolarów przełamany. Ferrari najsilniejszą marką na świecie
Nielsen nadal bez audytu Sadrena. Jacek Kurski: Skandal po czterech latach dobrej zmiany
KRRiT podpisała umowę z Instytutem Łączności, niemal 100 milionów złotych na badanie mediów
AGB Nielsen Media Research ze wzrostem wpływów i 2,6 mln zł straty
Elżbieta Gorajewska była nie tylko szefową Nielsen Audience Measurement. Budowała rynek badań społecznych i marketingowych w Polsce (opinie)
Agnieszka Gosiewska za Elżbietę Gorajewską dyrektor zarządzającą Nielsen Audience Measurement
BrandZ 2019: Amazon najcenniejszą marką świata, koniec wieloletniej dominacji Apple i Google
Nielsen rezygnuje z przetargu TVP na badanie oglądalności. "Bez telemetrii Telewizja Polska nie wyceni swojego czasu reklamowego"
Rok 2018 w branży badawczej - podsumowanie. Co nas czeka w 2019?
KRRiT podpisała umowę ze Szkołą Główną Handlową w sprawie badania założycielskiego rynku mediów
TVP, Polsat, TVN wspólnie z exit poll od Ipsos. Kurski: powinniśmy je mieć na zasadach ekskluzywności