Wzrost negatywnych wzmianek o Hołowni w sieci. Wizerunek w tarapatach?
Rząd Donalda Tuska dalej bez rzecznika. „Nietypowe, zastanawiające”
To był gorący rok w marketingu politycznym. Co nas czeka w 2024? Podsumowania, trendy i prognozy na 2024 rok
Marszałek Sejmu gwiazdą internetu. "Sympatyczny człowiek w świecie tłustych kotów" czy "jaskrawy przykład tabloidyzacji polityki"?
Nowa agencja byłego rzecznika PiS z 1,8 mln zł zysku dzięki dywidendzie z Węgier. Następczyni R4S pierwszy raz stratna
Najważniejsze trendy w komunikacji i budowaniu dobrych relacji
Politycy eksperymentują ze sztuczną inteligencją w spotach wyborczych. Czy wyborcy są na to gotowi?
Mateusz Morawiecki ruszył z codziennymi transmisjami na żywo
Jerzy Stuhr zbulwersował opinię publiczną. "Stawia siebie ponad prawem i dolewa oliwy do ognia"
Caroline Derpienski chce 50 mln zł za parodie Nosowskiej. "Nie jest ofiarą, lecz beneficjentką"
Caroline Derpienski chce 50 mln zł od Danone. "Wrogiem sukcesu jej pozwu jest ona sama"
Donald Tusk zaskoczył filmem o imigrantach. "Zagrał radykalnie o sporą stawkę"
Dziki Trener zamiast naukowca. Dlaczego media odpuściły naukę?
Cannes Lions 2023 - zastrzyk inspiracji, powrót wielkich marek, cicho o klimacie
Spot PiS ze zdjęciami z Auschwitz. "Padają ostatnie symbole"
Politycy PiS w odpowiedzi na trudne pytania atakują dziennikarzy i media. "To jak dziecięca zabawa w pomidor"
Szeryf Jan Śpiewak ruszył na antyalkoholową krucjatę. "Jest barwną postacią polskiego internetu"
Jarosław Kaczyński zaskoczył opozycję obietnicami wyborczymi. "Polityka jest jak boks. PiS wyprowadził mocne i celne ciosy"
Wojewódzki woli Konfederację od Razem. „Pytanie, czy Konfederacja to wykorzysta”
PO ruszyła z kampanią o kotlecie schabowym. "Za takie scenariusze moi studenci dostaliby dwóję"