Agencja VML w miejsce połączonych VMLY&R z Wunderman Thompson. Na czele Dariusz Andrian
MullenLowe Warsaw z mniejszą stratą, wpływy ponad 10 proc. w górę
Leo Burnett Warszawa zwiększyła wpływy. 50 mln zł z dywidend
Walk Creative z większym zyskiem, wpływy o połowę w górę
Rebel Media urosła o połowę, prawie 5 mln zł zysku netto
Agencja Isobar Polska ograniczyła stratę, koszty 19 proc. w dół
Molecular / BBDO Warszawa dużo zyskowniejsza
Carat Polska ze stratą, wpływy prawie 30 proc. w górę
Havas Warsaw przy spadku wpływów zarobiła na czysto 1 mln zł więcej
GPD Agency z mniejszym zyskiem, wpływy 12 proc. w górę
Value Media urosła o dwie trzecie, 6,5 mln zł zysku
Agencja reklamująca Plusa i Polsat Box bez ponad połowy zysku
Agencja Zenith Poland zwiększyła wpływy o 7 proc.
Mindshare Polska stratny, wpływy 12 proc. w dół
Havas Media bez jednej trzeciej pracowników. Wpływy zmalały o 14 proc.
Agencja OMD mniej zyskowna
EssenceMediacom ze stratą, ubyło ponad 30 pracowników
Zmalał zysk agencji reklamującej SKOK-i Kasę Stefczyka
Agencja reklamująca Biedronkę z mniejszymi zyskiem
Agencja Bardzo ograniczyła stratę