Influencerzy Fit Lovers promują markę Biedronki
Teads w kolejnych krajach z VIDAA
Jameson z kolejną odsłoną kampanii „Szukaj swoich”. Twarzą Kędzierski
Meta wprowadza nowe funkcje dla reklamodawców w katalogu Advantage
Wirtualna influencerka reklamuje Douglas
Samsung z grą edukacyjną w Roblox
Mariusz Czerkawski ambasadorem Superbet
Coraz mniej widzów "Trzeciego śniadania" Marcina Mellera w Kanale Zero. "Publiczność Stanowskiego nie potrzebuje takich programów"
Kanał Zero ma brokera reklamowego. Wcześniej pracowali z Kanałem Sportowym
Powstaje kodeks influencer marketingu
WeNet przejął pięć agencji od Bauer Media Group
Lavazza klientem Cut The Mustard kolejny rok
Rusza kolejna odsłona akcji „Miasta ING” w grze Roblox
Reklamy mają negatywny wpływ na dotrzymywanie postanowień noworocznych
YSL Beauty usunął swoje treści z Instagrama
Sokołów na szósty rok przedłuża współpracę z Cut The Mustard
DoubleVerify wzmacnia uwierzytelnianie mediów w Meta
Wirtualna Polska z optymizmem reklamowym
Palikotowi grozi do 2 mln zł kary. UOKiK stawia zarzuty ws. promowania pożyczek
MullenLowe Warsaw rozszerzyła współpracę z L’Oréal Polska