Dr Kamil Kulesza o sztucznej inteligencji: możliwe będą masowe "zmartwychwstania" w postaci cyfrowej
Koniec platform satelitarnych? Prezes Canal+: jeszcze nie, ale mamy drugą nogę biznesu
Jak rząd chce walczyć z dezinformacją w internecie? "Profesjonalizm, obiektywizm, praca ponad podziałami"
Polskie dzieci tkwią w szumie informacyjnym. „Jeszcze nie w piekle, ale w piekiełku”
Ostrzeżenie przed deepfake’ami: Każdy z nas może stać się ich negatywnym bohaterem
Dorota Haller, szefowa marketingu Huawei Polska: Użytkowników nie interesuje polityka, ale dobry produkt
Andrzej Kozłowski: Jednoczesny refarming i zmiana standardu nadawania to dobra wiadomość dla widzów
Szef marketingu Play: Krzysztof Piątek świetnie rokuje, nie będzie rewolucji w strategii reklamowej
Michał Brański: nadawcy telewizyjni będą wykorzystywać „Pokemon Go” i inne aplikacje AR
Anna Streżyńska: UKE i KRRiT osobno są utrudnieniem dla przedsiębiorców, czas to zmienić
Maciej Ziąbrowski: TVN postawi na aplikacje social TV. “Sukces przy formacie Mam talent!”
Dawid Fabiś: nawet policjanci uważają, że Yanosik pomaga kierowcom
Maciej Witucki: rynek telekomunikacyjny skurczy się przynajmniej o 8 proc.
Adam Kiciński: "Wiedźmin" otworzył nam drogę na cały świat
Marcin Beme: Audiobooki są elementem stylu życia
Machała: Mam nadzieję, że zaczną powstawać autorskie, niezależne projekty internetowe
Bartosz Dobrzyński: Mamy dość niskie ceny, co wymogła konkurencja
Vincent Lobry: Euro to najlepszy czas na rebranding TP na Orange