Reklama2015-05-21
0

1,2 mln zł budżetu mediowego Ministerstwa Środowiska do obsługi

Na lipiec i sierpień resort  środowiska zaplanował dwie kampanie: jedną dotyczącą segregowania odpadów, drugą na temat oszczędzania energii. Będą mieć ogólnopolski charakter, a ich łączny budżet mediowy wynosi 1,17 mln zł brutto.

Zaplanowane kampanie będą reemisją działań prowadzonych już wcześniej przez resort środowiska i mają mieć charakter przypominający. Kampania na temat segregowania śmieci będzie oparta na spocie z Wojciechem Modestem Amaro i Maciejem Nowakiem, emitowanym już kilka miesięcy temu (obejrzyj go), a ta dotycząca oszczędzania energii prowadzona będzie m.in. pod hasłem „Wyłączamy prąd - włączamy oszczędzanie”, wcześniej promowanym z udziałem Jerzego Bralczyka i Zbigniewa Lewa Starowicza (więcej na ten temat).

Pierwsza akcja ma być realizowana w lipcu, druga w sierpniu. Działania będą obejmować ogólnopolskie stacje tematyczne i kanały tematyczne.

Resort środowiska w związku z planowanymi kampaniami zaprosił właśnie domy mediowe i nadawców do składania ofert na planowanie, zakup i emisję spotów telewizyjnych.

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas