Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.
Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.
Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.
Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
"Fakty" najdroższe w cenniku reklamowym TVN
Marcin Idzik: głównym celem biznesowym jest rozwój oferty Total Premium Video
Łukasz Chudy na czele zespołu produkcyjnego w Altavia Polska
TVP szuka firmy, która będzie mierzyć treści multimedialne i ruch w internecie
Mateusz Polkowski w MADOGZ, awansowała Aleksandra Rekowska
Ministerstwo Cyfryzacji zaprasza agencje do konsultacji rynkowych, będzie przetarg reklamowy
Mangusta otwiera studio postprodukcji, wykorzystuje technologię AI
Karolina Fijołek-Gajewska dyrektorką działu usług w MediaMarkt Polska
LoveBrands Group zajmie się kompleksową obsługą reklamową Oranżady Hellena
Faktora Win dołącza do grona klientów Brand Kolektywu