Telewizja2024-03-19
0

TVP szuka firmy, która będzie mierzyć treści multimedialne i ruch w internecie

fot. materiały prasowefot. materiały prasowe

Telewizja Polska wybiera w przetargu firmę, która zajmie się pomiarem treści multimedialnych oraz ruchu w witrynach internetowych. Będzie z nią pracować przez rok. 

Pomiarem ruchu w witrynach internetowych mają być objęte m.in. zachowania użytkowników oraz korzystanie ze stron i aplikacji internetowych.Usługa pomiaru obejmie również pomiar treści multimedialnych audio i wideo, w tym reklam emitowanych przez dedykowane odtwarzacze wideo osadzone na stronach portali TVP, w aplikacjach, jak również materiałów wideo osadzonych na stronach lub w aplikacjach podmiotów trzecich, korzystających z playerów Telewizji Polskiej.

Pomiarem mają być objęte wszystkie kontrolowane przez TVP domeny, serwisy, aplikacje mobilne, smart TV, HBB TV oraz treści multimedialne wykorzystywane za pośrednictwem komputerów, telewizorów i urządzeń mobilnych przez użytkowników z i spoza obszaru Rzeczpospolitej Polskiej.

Umowa z wybraną firmą zostanie zawarta na rok. Głównym i jedynym kryterium wyboru zwycięzcy jest cena. 

Autor:bg

Więcej informacji:TVP, przetarg, internet, pomiar

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas