Telewizja2017-03-22
4

1,3 mln widzów „Bake off - Ale ciacho! 2”. TVP2 na trzecim miejscu

Drugi sezon kulinarnego teleturnieju TVP2 „Bake off - Ale ciacho!” po trzech pierwszych odcinkach ogląda średnio 1,32 mln osób. Stacja w czasie emisji formatu zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym.

Program „Bake off - Ale ciacho!” na antenie TVP2 pokazywany jest w poniedziałki o godz. 21.45, począwszy od 6 marca br. Średnia widownia trzech dotąd pokazanych odcinków drugiej edycji programu wyniosła 1,32 mln osób, co przełożyło się na 10,77 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 9,75 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 9,63 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Do tej pory najwięcej widzów zgromadził drugi odcinek programu, który śledziło 1,53 mln osób.

W porównaniu do pierwszej edycji, pokazywanej jesienią ub.r., program stracił 150 tys. widzów. Wówczas po pierwszych trzech tygodniach kulinarna produkcja gromadziła średnio 1,47 mln widzów, co przekładało się odpowiednio na 12,18 proc., 9,92 proc. i 10,52 proc. udziału.

Nowy teleturniej ma jednak o 290 tys. widzów więcej, niż pokazywana w tym paśmie wiosną br. „Sonda 2”. Tę misyjną produkcję po trzech pierwszych odcinkach śledziło średnio 1,03 mln widzów, co dało jej 8,31 proc. udziału w 4+ i 6,58 proc. w 16-49.

Dwójka w paśmie nadawania „Bake off - Ale ciacho!” zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem wśród tzw. „wielkiej czwórki” jest Polsat z udziałem na poziomie 13,96 proc., nadający w tym czasie filmy fabularne. Drugi jest TVN (12,67 proc.; „Druga szansa” i „Żony Hollywood”), a czwarta - TVP1 (3,05 proc.; gł. Teatr TV). Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59.

„Bake Off - Ale ciacho!” to kulinarny program w formie turnieju, w którym 12 uczestników rywalizuje ze sobą przygotowując ciasta i inne wypieki.

Drugą serię reality-show prowadzą Dorota Czaja i Marcelina Zawadzka, a w jury znajdują się Krzysztof Ilnicki i Małgorzata Molska. Program oparty jest na brytyjskim formacie „The Great British Bake Off”.

Udział Dwójki w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w lutym br. wyniósł 8,30 proc.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas