Reklama2018-08-20
9

"10 dowodów" z Jackiem Braciakiem to kampania o alkoholizmie kobiet

Akcja "10 dowodów" będzie poruszała problem alkoholizmu wśród kobiet. Jej twarzą został aktor Jacek Braciak.

Kampania „Alkohol kobiety traktuje gorzej” startuje 21 sierpnia. Będzie dotyczyła ryzyka i szkodliwości picia alkoholu przez kobiety.

- Jako pierwsi na taką skalę poruszamy trudny i kontrowersyjny temat – ryzyko i szkodliwość picia alkoholu przez kobiety. Liczymy na szeroką społeczną debatę. Czy uda nam się rozprawić z mitami, obalić stereotypy i odpowiedzieć na trudne pytania? Liczymy na to i na Państwa zaangażowanie. Chcemy nauczyć kobiety spożywać alkohol odpowiedzialnie, a tym samym bezpiecznie. Uświadomić je, że narażone są na znacznie większe ryzyko, a alkohol bardziej im szkodzi – po prostu traktuje je gorzej niż mężczyzn - informują organizatorzy akcji w komunikacie przesłanym do portalu Wirtualnemedia.pl.

Pierwsze zapowiedzi akcji pojawiły się w internecie na początku ubiegłego tygodnia. W serii krótkich filmów, Jacek Braciak wcielał się w "seksistowską świnię", dręczącą partnerkę słownie. "Zabiorę ci wszystko, a ty się nawet nie zorientujesz" - mówił. Taka forma i treść materiałów sugerowały, że akcja skupi się na problemie przemocy psychicznej. Okazuje się, że dręczycielem w tym przypadku jest alkohol.

W ramach akcji powstała strona internetowa 10dowodow.pl. Tam znajdą się m.in. materiały edukacyjne na temat skutków picia alkoholu, które dotykają kobiety. Filmy w digitalu oraz social mediach uzupełniają billboardy.

Kampanię realizuje agencja kreatywna Chromatique ze środków Samorządu Województwa Wielkopolskiego.

Autor:jd

KOMENTARZE(9)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas