Prasa2021-01-28
2

Zmiany w tygodniku "100 rad", nowe cykle i rubryki

Od 28 stycznia będzie dostępne na rynku nowe, zmienione wydanie tygodnika "100 rad" (Wydawnictwo Bauer). Pojawią się w nim nowe cykle i rubryki, które mają odpowiedzieć na zapotrzebowanie czytelników w obecnym czasie.

Zmiany w działach i rubrykach zostały wprowadzone od 4. numeru 2021 roku, mają uwzględniać obecną sytuację społeczną, spowodowaną pandemią koronawirusa, potrzeby kobiet 50+ oraz zmiany zachowań konsumenckich. Zostały one zdefiniowane dzięki badaniom przeprowadzonym wśród czytelniczek prasy poradnikowej i rozrywkowej. Ich celem ma być „wsparcie informacyjne i emocjonalne czytelniczek, pomoc w rozwiązaniu nowych problemów i odnalezienie pozytywnych stron w obecnych warunkach”.

„Encyklopedię Zdrowia” zastąpił nowy cykl - „Jak dobrze żyć z chorobą”, w którym będzie można znaleźć informacje dotyczące przewlekłych chorób i porad, jakie stosować rozwiązania, gdy dostęp do specjalisty na co dzień jest utrudniony. Aktualny numer będzie dotyczył cukrzycy.

Nowym działem będzie także „Nie jesteś sama! Razem damy radę!”, w którym psycholog podpowie, jak radzić sobie z emocjami, negatywnymi informacjami czy samotnością oraz gdzie szukać pomocy.

Dział „Kuracje z natury” uzupełniła rubryka „Przyjemność dobra dla zdrowia”, a w dziale „Moda” pojawiły się również działy „Dobrze mi w tym!” i Uroda: „Nasz przewodnik kosmetyczny”. W cyklu „Praktyczny poradnik na czas pandemii” będą także umieszczane praktyczne i aktualne informacje i porady dotyczące zagrożenia COVID-19. Tematem tygodnia będą podwyżki, jakie zaczną obowiązywać w 2021 roku.

Wydanie wspiera kampania reklamowa obejmująca ogólnopolskie stacje telewizyjne i magazyny Wydawnictwa Bauer oraz punkty sprzedaży.

Cena tygodnika wynosi bez zmian 1,69 zł. Nakład „100 rad” wynosi 290 tys. egzemplarzy.

W 2019 roku przychody Wydawnictwa Bauer zmniejszyły się o 9,7 proc. do 416,9 mln zł. Jednocześnie zysk netto firmy poszedł w górę z 94,39 do 106,69 mln zł, ponieważ ograniczyła wydatki operacyjne o 11,2 proc. do 309,64 mln zł. Wiosną wydawca wskutek epidemii zrezygnował z niektórych czasopism i zwolnił kilkadziesiąt pracowników, których w ub.r. miał 550.

Autor:NB

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas