Internet2014-06-20
0

11 mld USD przychodu z reklam Facebooka w 2014 r.

Facebook w szybkim tempie zdobywa coraz więcej udziału w globalnym rynku cyfrowej reklamy - wynika z danych firmy eMarketer.

W 2014 roku globalny przychód Facebooka z reklam ma wzrosnąć o 56,4 proc. w porównaniu z rokiem 2013, do 10,93 miliarda dolarów. Całkowite globalne nakłady na reklamę cyfrową mają natomiast zwiększyć się w tym samym czasie o 16,74 proc., do 140,15 miliarda dolarów.

Prognoza eMarketera oznacza, że udział Facebooka w globalnym rynku reklamy cyfrowej sięgnie w tym roku 7,8 proc., wobec 5,8 proc. w roku 2013 i 4,1 proc. w roku 2012.

Z kolei w 2015 roku wpływy Facebooka z reklam mają zwiększyć się o 30,7 proc. (do 14,27 mld USD), a w roku 2016 - o kolejne 22,1 proc. (do 17,43 mld USD).

Autor:km

Więcej informacji:Facebook, eMarketer

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas