Telewizja2014-12-18
2

128 tys. widzów meczów Ekstraklasy. Legia Warszawa najchętniej oglądana

Średnio 128 tys. widzów oglądało w kanałach platformy nc+ rozgrywane latem i jesienią br. mecze T-Mobile Ekstraklasy. Największą popularnością cieszyły się spotkania z udziałem Legii Warszawa, na czele z meczem stołecznej drużyny z Wisłą Kraków. 

W ramach 19 kolejek trwających w okresie od 18 lipca do 15 grudnia br. rozegrano w sumie 152 spotkania T-Mobile Ekstraklasy. Wszystkie na żywo oglądać można było na kanałach platformy nc+ - pokazywały je stacje Canal+ Sport, Canal+ Family i nSport+. Średnia widownia meczów na tych kanałach wyniosła 128 tys. widzów - wynika z danych Nielsen Audience Measurement udostępnionych Wirtualnemedia.pl przez platformę nc+.

W tym okresie spośród wszystkich spotkań najwięcej widzów zgromadziło nadane 21 września br. w Canal+ Sport starcie Wisły Kraków z Legią Warszawa. Spotkanie, które Legia wygrała 3:0, obejrzało przed telewizorami 335 tys. osób, co przełożyło się na 2,29 proc. udziału stacji w grupie 4+ i 3,02 proc. w 16-49. Na drugim miejscu znalazło się spotkanie Legii z Ruchem Chorzów z widownią na poziomie 324 tys. widzów.

Zobacz tabelę

Wszystkie pięć topowych meczów Ekstraklasy to spotkania z udziałem Legii Warszawa transmitowane przez Canal+ Sport. - Spore różnice w widowni najpopularniejszych meczów  pomiędzy poszczególnymi antenami nc+ wynikają z faktu, że w Canal+ Sport pokazywane są najatrakcyjniejsze spotkania - wyjaśnia nam Michał Kocięba, kierownik ds. komunikacji i PR kanałów sportowych nc+

W Canal+ Family największe audytorium zgromadziło spotkanie Śląsk-Wrocław-Lech Poznań (174 tys. widzów; 1,42 proc. udziału w 4+), a w nSport+ hitem był mecz Jagiellonia Białystok-Zawisza Bydgoszcz (82 tys. widzów; 0,70 proc. udziału w 4+).
Top 5 meczów Ekstraklasy w Canal+ Family i nSport+

Zobacz tabelę

W sezonie jesiennym dwa mecze T-Mobile Ekstraklasy pokazała naziemna TVP1. Więcej widzów zobaczyło tam transmitowane 30 listopada br. o 15.10 spotkanie Lecha Poznań z Górnikiem Zabrze. Mecz ten przyciągnął do Jedynki średnio 1,09 mln widzów, a udział stacji w rynku wyniósł 7,92 proc. w grupie 4+ i 5 proc. w 16-49.

Zobacz tabelę

Kolejne spotkania T-Mobile Ekstraklasy oglądać będzie można od 13 lutego 2015 roku, gdy ruszy wiosenna runda rozgrywek.

Autor:PP

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas