Reklama2018-05-28
0

16,3 mln zł wyda Urząd Transportu Kolejowego na kampanię „Kolejowe ABC”

Urząd Transportu Kolejowego planuje społeczną kampanię informacyjno-edukacyjną w ramach projektu „Kampania Kolejowe ABC”. Chce na nią przeznaczyć 16,3 mln zł netto.

Instytucja rozpoczęła właśnie przetarg na przygotowanie i realizację zaplanowanych działań. Wybrana w nim firma zajmie się m.in. opracowaniem oraz przygotowaniem kompleksowej i spójnej koncepcji kampanii, produkcją materiałów niezbędnych do jej realizacji, a także jej realizacją oraz planowaniem i zakupem mediów na jej potrzeby.

Wstępnie określony budżet tych działań wynosi 16 257 036,59 zł. Wybrana w przetargu firma będzie pracować dla UTK do połowy grudnia 2020 roku.

Warunkiem udziału w przetargu, który trwa do 2 lipca br. jest wpłata 400 tys. zł wadium.

 

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas