Telewizja2017-10-03
20

162 tys. widzów religijnego programu Jedynki „Studio raban”

Nowy katolicki program „Studio raban” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 162 tys. widzów. Religijna audycja daje Jedynce ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”, która w tym czasie pokazuje powtórki.

„Studio raban” na antenie TVP1 oglądać można w soboty o godz. 11.50, począwszy od 16 września br. Średnia widownia trzech pierwszych odcinków produkcji wyniosła 162 tys. osób, co przełożyło się na 2,70 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 1,19 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 1,51 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Do tej pory największą popularnością cieszył się pierwszy odcinek, który śledziło 182 tys. osób.

Jedynka w paśmie nadawania nowego serialu zajmuje ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym paśmie jest TVN, który emitując wtedy powtórki „Na Wspólnej”, osiąga 9,99 proc. udziału. Drugi jest Polsat (powtórki „Supermodelki Plus Size”; 6,78 proc.), a trzecia - TVP2 (powtórki „O mnie się nie martw”; 4,25 proc.).

Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59.

„Studio Raban” to katolicki program skierowany dla młodzieży. Autorska audycja Michała Kłosowskiego przedstawia historie młodzieży, która swoim życiem i działaniem inspiruje innych.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w I półroczu br. udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 10,14 proc.

Autor:Michał Kurdupski

Więcej informacji:Studio raban, TVP1

KOMENTARZE(20)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas