Reklama2013-04-18
3

17 nominacji w Young Creatives 2013

W efekcie eliminacji do tegorocznej konkursu Young Creatives przyznano 17 nominacji. Zwycięskie teamy będą reprezentować Polskę w Young Lions Competition w Cannes.

W Young Creatives startują pracownicy branży komunikacji marketingowej mający do 30 lat w kategorii Clients, a do 28 lat w pozostałych kategoriach. W tegorocznych eliminacjach, które odbyły się w Polsko-Japońskiej Wyższej Szkole Technik Komputerowych, otrzymali do wykonania konkretny projekt.

Do kategorii Print zgłosiło się 28 dwuosobowych teamów. Ich zadaniem było stworzenie reklamy prasowej promującej portal carpoolingowy BrumBrum.pl. Brief napisała Agata Grabowska, a opiekunami merytorycznymi byli Iwona Kluszczyńska i Wojciech Dagiel.

W kategorii Film 15 teamów mieli za zadanie w ciągu 48 godzin nakręcić telefonem Sony Ericsson Xperia X8 spot pokazujący korzyści wynikające z używania Aplikacji mOkazje oferowanej przez mBank. Opiekunami merytorycznymi kategorii byli Iwona Kluszczyńska i Wojciech Dagiel.

W kategorii Cyber 13 teamów otrzymali do przygotowania banner promujący nowy produkt Filmastera. Kategorią opiekował się Bartek Wyszyński.

W kategorii Design 8 teamów mieli przeprowadzić lifting identyfikacji wizualnej oraz zaprojektować gadżet dla Pussy Project. Opiekunem tej kategorii był Edgar Bąk.

Zadaniem 13 teamów, które zgłosiły się w kategorii PR, było opracowanie strategii public relations dla kontynuacji zeszłorocznej kampanii Miasta „Poznań daje pracę”, na podstawie briefu Biura Promocji Miasta Poznania. Kategorią merytorycznie opiekował się Przemysław Wojak.

Do kategorii Clients zgłosiło się 11 teamów złożonych z pracowników marketingu i PR. Ich zadaniem było stworzenie planu zaangażowania własnej firmy (m.in. napisanie briefu kreatywnego) we wspólny projekt z Torem na Służewcu, mającym na celu spopularyzowanie Służewca, jako ciekawego miejsca na spędzenie wolnego czasu. Kategorią opiekował się Mariusz Pitura, patronat nad nią objęły SAR i Effie Awards, a w jury zasiadali przedstawiciele agencji reklamowych, domu mediowego, stratedzy i przedstawiciel klienta.

Zobacz tabelę


 

Autor:tw

Więcej informacji:Young Creatives

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas