Reklama2022-10-21
4

Agata Patoła i Tomasz Ślusarski z Feeders Agency wygrywają Young Creatives

Agata Patoła i Tomasz Ślusarski z Feeders Agency wygrali tegoroczną edycję konkursu Young Creatives Eurobest w kategorii Integrated.

Konkurs wygrali Agata Patoła i Tomasz Ślusarski z Feeders Agency. Z kolei Marta Adamkowska i Marta Tomczak z agencji BBDO Warszawa zostali wyróżnieni nominacją. Drużyny mierzyły się z briefem  partnera kategorii - L'Oréal.

W tym roku jury tworzyli  Marcin Mroczek (Grupa Freundschaft, Małgorzata Adamczyk (Strategpol), Piotr Chrobot (Brand New Galaxy), Paweł Czartoryski (freelance) oraz Magda Kramer (Saatchi & Saatchi).

Young Creatives Integrated to kategoria skierowana do pracowników branży marketingowej, którzy nie skończyli 31 lat. W nagrodę zostali zakwalifikowani do Eurobest Young Creatives Integrated Competition. Wygrali także wygrali wyjazd do Barcelony na festiwal  Art Directors Club of Europe.

Autor:jd

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas