Reklama2021-02-22
0

Kamil Caliński i Gabriela Rolka w 180heartbeats+Jung v Matt

od lewej: Kamil Caliński, Gabriela Rolka i Łukasz Deoniziakod lewej: Kamil Caliński, Gabriela Rolka i Łukasz Deoniziak

Kamil Caliński i Gabriela Rolka, twórcy agencji Backup Events dołączyli do 180heartbeats+Jung v Matt.

Caliński został business & experience marketing directorem. Wspólnie z dotychczasowym liderem Łukaszem Deoniziakiem, zarządzają nowym działem eventowym. Rolka wspiera ich jako event director.

Połączenie Backup Events i 180heartbeats + Jung v Matt ma nie oznaczać zmian właścicielskich w żadnej z firm - Kamil Caliński i Gabriela Rolka zrezygnowali z dotychczasowej marki. Zespół eventowy 180heartbeats+Jung v Matt tworzą teraz Deoniziak, Caliński i Rolka.

Jak podano w komunikacie agencje konsolidują kompetencje, by rozwijać ofertę eventów typu "end to end solution” i odpowiedzieć na potrzebę łączenia wydarzeń offline i online. Pierwszym krokiem jest opracowanie kompleksowego rozwiązania do realizacji wydarzeń online - Customer Data & Experience Platform. Umożliwić ma ono mierzenie ich efektywności i personalizację, gwarantując bezpieczeństwo danych oraz interakcję użytkowników nie tylko na poziomie strony, ale także podczas transmisji online.

- Świat "nowej normalności" nie dzieli już eventów na online czy offline - uważa Marcin Gaworski, chief executive officer & partner 180heartbeats+Jung v Matt. - Obie formy się przenikają. Chcemy wykorzystać obecny czas ograniczeń, mocno wejść na rynek digitalowych produkcji eventowych i dobrze przygotować się na ożywienie branży - dodaje.

Wspólne portfolio obu agencji to teraz m.in.: Vogue Polska, Citroen, Peugeot, DS, Bizuu, innogy, Huawei, Unilever, IAB Polska, Red Bull, Vans, New Balance, Lee, Wrangler.

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas