Reklama2018-04-17
0

180heartbeats + Jung v Matt promuje Husqvarnę w social media

Agencja 180heartbeats + Jung v Matt wygrała przetarg na obsługę Husqvarna Poland w mediach społecznościowych. Realizuje już dla producenta kampanię pod hasłem „Z czasem możesz wszystko” reklamującą automatyczne kosiarki Husqvarna Automower serii X-line.

Do kampanii kosiarek Husqvarna Automower serii X-line zaangażowano Dominika Strzelca - ogrodnika znanego z TTV, oraz blogerów Magdę Kogut-Wałęcką (autorkę Szczesliva.pl) i Macieja Mazurka (autora Zuch.media). Będą oni testować promowane kosiarki.

Ponadto uruchomiono internetowy konkurs, w którym setka uczestników otrzyma kosiarki Automower do testów. Potem będą oni przez trzy miesiące relacjonowali w mediach społecznościowych prace w ogrodzie z wykorzystaniem urządzenia oraz opisywali, ile dzięki temu zyskali czasu na różne lubiane przez siebie zajęcia.

W przetargu brały udział jeszcze dwie agencje, nie podano ich nazw.

Umowa ze 180heartbeats + Jung v Matt została podpisana na czas nieokreślony.

Autor:tw

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas