Reklama2023-07-18
0

Michał Kaliściak w zespole kreacji 180heartbeats + Jung v Matt

Antoni Kamiński i Michał KaliściakAntoni Kamiński i Michał Kaliściak

Michał Kaliściak po sześciu latach pracy w 180heartbeats + Jung v Matt objął nowe stanowisko - head of content & activation i dołącza do zespołu Antoniego Kamińskiego, associate creative directora.

Michał Kaliściak, pracuje w 180heartbeats + Jung v Matt od ponad 6 lat i z agencją związany jest od początku swojej kariery zawodowej. Był odpowiedzialny za zarządzanie zespołem social media oraz tworzenie treści, m.in. dla Burger King, Red Bull Mobile, Converse, Ben & Jerry's, Tymbark, Sizeer, Clouds Fest by Glo oraz Husqvarna.

Michał Kaliściak na nowym stanowisku w 180heartbeats + Jung v Mat

Od lipca Michał Kaliściak objął rolę head of content & activation - przy kampaniach dla marek będzie odpowiedzialny za treści tekstowe i wizualne oraz koncepcje i mechaniki aktywacji - offline oraz online.

Antoni Kamiński w połowie lutego objął rolę associate creative director w agencji 180heartbeats + Jung v Matt. Ma kilkunastoletnie doświadczenie zawodowe, które zdobywał w agencjach takich jak VMLY&R, Saatchi & Saatchi, Grey Group Poland czy Leo Burnett. Kamiński współtworzył kampanie między innymi dla marki Danone, BNP Paribas, Fundacji Rak'n'Roll - Wygraj Życie, mBank, Tymbark, Bacardi, Ferrero czy CNN.
 

Autor:jd

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas