Telewizja2017-08-22
29

2,8 mln widzów Festiwalu weselnych przebojów, 1,6 mln - Top of the Top a 1,4 mln - Gwiazd letniego nieba

Spośród trzech koncertów pokazanych 18 i 19 sierpnia br. najwięcej widzów zgromadził Festiwal weselnych przebojów, który w Polsacie oglądało 2,75 mln osób. 1,64 mln oglądających zgromadził Top of the Top Festival 2017 pokazany w TVN. Z kolei Gwiazdy letniego nieba publicznej Jedynki miały 1,40 mln widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Festiwal weselnych przebojów odbył się w Mrągowie w piątek, 18 sierpnia 2017 roku. Wystąpili w nim m.in.: Dwa Plus Jeden, grupa Bolter, Krzysztof Krawczyk, Wojciech Gąssowski, Michał Wiśniewski, Krystyna Giżowska, Weekend, Masters, Top One, Classic, Milano, Exaited i Paulla. Koncert poprowadzili Elżbieta Romanowska, Rafał Maserak, Agnieszka Hyży i Bartek Orzeł.

Średnia widownia transmisji tego wydarzenia na antenie Polsatu wyniosła 2,75 mln osób. Przełożyło się to na 24,29 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 19,87 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 21,59 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualenemedia.pl.

Po dwuletniej przerwie w Sopocie odbył się Top of the Top Festival. W 3-dniowym wydarzeniu zaprezentowało się 50 polskich gwiazd, takich jak m.in.: Edyta Górniak, Kayah, Cleo i Andrzej Piaseczny.

Pierwsze dwa dni imprezy transmitował TVN. Średnia widownia tego widowiska wyniosła 1,64 mln osób, co przełożyło się odpowiednio na 14,80 proc., 17,30 proc. i 15,96 proc. udziału.

W zeszłą sobotę odbył się również koncert Gwiazdy letniego nieba, który z kolei pokazała publiczna Jedynka. Na scenie kieleckiego amfiteatru na Kadzielni wystąpili m.in. Kasia Cerekwicka, Ewelina Lisowska, Kasia Popowska, Adam Stachowiak, Łukasz Zagrobelny, Lombard, Feel, Urszula, Natalia Kukulska i Kasia Moś.

Transmisję muzycznego wydarzenia na antenie TVP1 śledziło 1,40 mln osób (odpowiednio 11,58 proc., 7,54 proc. i 9,50 proc. udziału).

Polsat w czasie emisji Festiwalu weselnych przebojów był zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego we wszystkich trzech grupach wiekowych.

TVN podczas pierwszego dnia Top of the Top Festival 2017 zajął drugie miejsce w rynku, przegrywając walkę o widza z Polsatem transmitującym swój koncert.

Zdecydowanie większą popularnością cieszyły się sobotnie występy festiwalu w Sopocie, które dały TVN pozycję zdecydowanego lidera oglądalności. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej Top of the Top Festival tego dnia miał wyższe wyniki od pokazywanego dzień wcześniej w Polsacie Festiwalu weselnych przebojów.

Z kolei TVP1 w trakcie emisji Gwiazd letniego nieba była druga w rynku. W tym paśmie najlepiej wypadł TVN transmitujący Top of the Top Festival.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(29)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas