Reklama2012-04-03
1

„2 szanse za 2 zł” w kampanii loterii Kaskada (wideo)

W telewizji i na outdoorze rozpoczęła się kampania reklamowa loterii Kaskada prowadzonej przez Totalizator Sportowy. Akcję przygotowały firmy MyPlace, Proppeler Film i ZenithOptimedia Group.

Kampania Kaskady przebiega pod hasłem „2 szanse za 2 zł” informującym o zasadach udziału w tej loterii. Reklamy oprócz zachęcania do udziału w zabawie mają na celu promowanie jej wizerunku jako gry łatwo dostępnej, prostej i niedrogiej, a przy tym poruszającej wyobraźnię i wzbudzającej pozytywne emocje.


 


Akcja - zaplanowana na miesiąc - obejmuje telewizję (kanały ogólnopolskie i tematyczne) oraz outdoor (nośniki 6x3, 12x4 i 12x3, citylighty i nośniki 3x2 w warszawskim metrze). Kreację kampanii przygotowało konsorcjum agencji MyPlace i domu produkcyjnego Proppeler Film, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy ZenithOptimedia Group.

Autor:km

Więcej informacji:Kaskada, Totalizator Sportowy

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas