Reklama2024-02-08
1

Ruszył przetarg na dwuletnią obsługę reklamową Totalizatora Sportowego

Totalizator Sportowy rozpoczął przetarg na usługi reklamowe dotyczące wszystkich jego produktów i marek (m.in. Lotto). Umowa z wybraną agencją (lub kilkoma) zostanie zawarta na dwa lata - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

Agencje zainteresowane współpracą już na etapie składania ofert zostały zobowiązane do przedstawienia strategii i opracowania 2 koncepcji kreatywnych dla kampanii promującej grę Lotto oraz dla kampanii Mini Lotto. 

Wybrana w przetargu agencja będzie odpowiedzialna m.in. za planowanie strategiczne polegające na opracowaniu strategii komunikacji dla marek i produktów Totalizatora, opracowanie reklam ATL i BTL, tworzenie scenariuszy reklam telewizyjnych, internetowych, kinowych, POS TV, spotów radiowych, reklam prasowych, outdoorowych, internetowych i BTL, tworzenie wzorów losów „Zdrapek”, tworzenie scenariuszy imprez typu event/działania niestandardowe oraz opracowanie koncepcji i tworzenie projektów graficznych na potrzeby konkursów i loterii promocyjnych. Będzie też nadzorować produkcję wszelkich reklam.

Umowa z wybraną agencją zostanie zawarta na 24 miesiące. 

Totalizator Sportowy ostatnio wybierał agencje reklamowe do współpracy 2 lata temu. Ich nazw jednak wówczas nie upublicznił. W tym okresie za kreacje do jego kampanii odpowiadały m.in. Red8 (ostatnia kampania świąteczna) czy Leo Burnett.

Spółka jest aktualnie w trakcie przetargu na obsługę w zakresie marketingu internetowego

Zainteresowane firmy mogą składać oferty do 26 lutego br. 

Autor:bg

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas