Reklama2016-02-19
0

2 tys. internautów w kampanii Smakowitej Pajdy

Zakłady Tłuszczowe Kruszwica SA rozpoczęły działania marketingu rekomendacji promujące smalczyk roślinny Smakowita Pajda. W akcji, realizowanej przez agencję Streetcom Polska, zaproszono 2 tys. internautów, w tym blogerów kulinarnych.

Do akcji pod hasłem „Odkryj smak potraw ze Smakowitą Pajdą” zaproszono 2 tys. użytkowników, w tym blogerów kulinarnych. Dodatkowo ponad 20 tys. ma dostęp do „Strefy Wiedzy”, w której oprócz informacji na temat produktu znajdą się m.in. porady na temat wykorzystania produktu w codziennej kuchni.

Celem kampanii jest zbudowanie świadomości marki wśród kobiet i mężczyzn w wieku 25-50 lat, zainteresowanych kulinariami, gotowaniem, poszukujący inspiracji w kuchni.

Agencja Streetcom do kampanii wykorzysta product seeding oraz aktywności w internecie. Do zadań uczestników akcji będzie należało m.in. przygotowanie potraw na bazie promowanej marki i podzielenie się swoimi doświadczeniami w mediach społecznościowych. Akcja potrwa kilka tygodni, a na każdy zaplanowano inny temat przewodni.

Ostatnią szeroko zakrojoną kampanię Smakowitej Pajdy Kruszwica prowadziła w 2013 roku.

Jak podaje ZT Kruszwica, dotychczasowe kampanie marketingu rekomendacji dla marek należących do firmy (Naturima, Finuu, Optima DHA, Optima Cardio), osiągnęły łączny zasięg 12 mln osób. Wzięło w nich udział 8,5 tys. użytkowników.

Autor:bg

Więcej informacji:Smakowita Pajda, Kruszwica

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas