We wtorek stacja TVN nadała 200. odcinek programu „Kuba Wojewódzki”. Dotąd emitowany od sześciu i pół roku talk-show przyniósł stacji prawie 214 mln zł z reklam, a każdy jego odcinek oglądało średnio 2 mln widzów.
Program Kuby Wojewódzkiego nadawany jest w TVN od września 2006 roku. Przez pierwsze trzy sezony talk-show oglądać można było w niedziele ok 22.00, tuż po bardzo popularnym „Tańcu z gwiazdami”. Spośród trzech pierwszych serii największą widownię miała ta premierowa z jesieni 2006 roku. Wówczas „Kubę Wojewódzkiego” śledziło 3,11 mln widzów, a udział stacji w czasie jego emisji wynosił 25,76 proc. w grupie 4+ i 27,04 proc. w 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.
Od wiosny 2008 roku format emitowany jest natomiast we wtorki o 22.30, tuż po serialu obyczajowym. Dotąd w tym paśmie nadano dotąd 11 sezonów, łącznie z aktualnie emitowanym. Największą widownię - po 2,85 mln - miały serie z wiosny 2008 roku i jesieni 2011 roku (ich udziały wyniosły odpowiednio 21,71 proc. i 21,99 proc.). Z kolei obecnie emitowany sezon do 16 kwietnia br. gromadził średnio 1,63 mln widzów, a jego udział wynosi 18,16 proc. w 4+ i 23,74 proc. w 16-49.
Zobacz tabelę
Największą widownię w trzech pierwszych edycjach miał odcinek z 15 października 2006 roku, który oglądało aż 4,17 mln widzów przy udziale wynoszącym 30,54 proc. Natomiast wśród sezonów nadawanych w nowym paśmie „Kuba Wojewódzki” zgromadził najwięcej widzów 1 kwietnia 2008 roku, gdy gośćmi talk-show byli Przemysław Saleta i Mariusz Pudzianowski. Ten Ten odcinek oglądało 2,43 mln osób, a udział w rynku uplasował się na poziomie 27,86 proc.
Wpływy reklamowe z 200 odcinków programu „Kuba Wojewódzki” wyniosły 213,8 mln złotych (dane cennikowe, bez rabatów).
Kuba Wojewódzki, poza prowadzeniem talk-show, jeszcze jurorem nadawanego w TVN talent-show „X-Factor”.
* - dane za sezon wiosna 2013 dotyczą odcinków od 26 lutego br. do 16 kwietnia br.