Reklama2023-10-18
2

Oranżada Hellena organizuje "#hellendż" z Kubą Wojewódzkim

Wystartowała kampania marki Oranżada Hellena, którą po wygranym w czerwcu przetargu, realizuje LoveBrands Group. Firma odpowiada za stworzenie strategii i koncepcji kreatywnej oraz całościową obsługę projektu w zakresie influencer marketingu. W kampanii występuje Kuba Wojewódzki. 

Oranżada Hellena komunikuje się w telewizji, kampania wspierana jest działaniami digitalowymi. Na start umieszczono film animowany zamieszczony na profilach marki (IG i TT), w którym sama Oranżada Hellena przez 30 sekund wymienia swoje zalety i do tego samego zachęca obserwatorów.

W kampanii udział weźmie kilkudziesięciu influencerów, w tym wieloletni ambasador marki, Kuba Wojewódzki.

- Hellena to szalona marka, w bardzo pozytywnym znaczeniu tego słowa. Odważna, kolorowa, zabawna, ale też niezwykle dumna ze swoich osiągnięć. I tym właśnie „pozytywnym” nastawieniem do świata, ale przede wszystkim do samego siebie, chcieliśmy zarazić odbiorców kampanii pracując nad kreacją. Żebyśmy mogli wszyscy spojrzeć na siebie z pewnym dystansem, który jest kluczowy, żeby po prostu siebie polubić- mówi Monika Wincenciak-Ziemba, brands managing director LoveBrands Group.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Post udostępniony przez Oranżada Hellena (@oranzadahellena)

Zasady #Hellendżu dostępne są na profilach Oranżady Hellena na Instagramie i Tik Toku. Kampania prowadzona jest do grudnia 2023 roku.

Autor:jd

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas